Siirry sisältöön
VALIKKO
Siikajoen kunta

Siikasavontie 1 A
92400 Ruukki
Puh. 040 3156 299
kunnanvirasto@siikajoki.fi

Kalenteri

<< Heinäkuu 2018 >>
ma ti ke to pe la su
26
27
28
29
30
31
Etsi ajalta (pp.kk.vvvv): -

Palvelumuotoilun työpaja

Tilaisuuden nimi: Palvelumuotoilun työpaja
Tilaisuustyyppi: Pelkkä ilmoitus
Alkaa: 1.3.2018

1.3. klo 8.30 - 16 Palvelumuotoilun työpaja - Veden äärellä Raahen seudun matkailun kehittäminen

Veden äärellä - Raahen seudun matkailun kehittämisen työpajasarja jatkuu palvelumuotoilun tehopäivällä.
Työpaja on tarkoitettu kaikille Raahen seudun (Sikajoki, Raahe, Pyhäjoki) nykyisille ja tuleville matkailutoimijoille (sinun ei siis tarvitse vielä olla matkailun parissa toimiva) ja toimialan kehittämisestä kiinnostuneille. Työpajan vetäjänä toimii Susanna Harvio WSP Finland Oy:stä.
PÄIVÄN OHJELMA
8.30 aamukahvit tarjolla
9.00 Tervetulosanat ja johdatus päivään / Raahen yrityspalvelut & WSP Finland Oy
Sessio 1
9.30 Palvelumuotoilu matkailutuotteiden suunnittelussa
10.15 Aiemmin ideoitujen tuotekokonaisuuksien esittely
Yhteiskeskustelu
Lounas n. klo 11.00 (mahdollisuus omakustanteiseen keittolounaaseen valmennuspaikalla)
Sessio 2
11.45 Ryhmätyöt: tuotteiden jatkokehittäminen
Sessio 3
13.30 Tuotetestausta
13.50 Loppukeskustelu
Sessio 4:
14.00-16.00 Sparrausmahdollisuus – oman tuotteen kehittäminen
ILMOITTAUTUMINEN
PAIKKA
Rantakatu 7 a 2 krs. Raahen kaupunki Hanketoiminta ja kehittäminen yksikön tiloissa.
TIETOA HANKKEESTA JA MATKAILUN AJANKOHTAISIA ASIOITA

MUKAAN MATKAILUPERHEESEEN
Tarjoaako yrityksesi hyvinvointi-, terveys- tai hemmottelupalveluja, kuljetatko työksesi ihmisiä paikasta toiseen (maalla, ilmassa, vesillä), voitko toteuttaa osasen matkailijoille tarjottavasta ohjelmasta, taipuuko keittiösi herkkujen tarjoilu vaikka metsän keskellä. Tule mukaan kehittämään osaamisestasi matkailutuotetta ja löytämään uusia yhteistyökumppaneita!
PALVELUMUOTOILUN ON MM. TÄTÄ... palveluiden käyttäjälähtöistä ja kaupallista kehittämistä muotoilun menetelmiä hyödyntäen. Tavoitteena on luoda sellainen palvelukokemus, joka vastaa sekä käyttäjän että palveluntarjoajan tarpeita. Tarkoituksena on varmistaa asiakkaalle selkeä ja johdonmukainen palvelukokemus. Palvelumuotoilulla asiakkaan kokemusta voidaan muotoilla ja ohjata tavoiteltuun suuntaan. Voit tulla työstämään edellisessä tuotteistamisen työpajassa aloitettua aihiota tai tuo oma tuotteesi/palvelusi mukanasi.
Tervetuloa :)